BOŽJA NAVZOČNOST PRI SVETI MAŠI
JEZUS JE PRI SVETI MAŠNI DARITVI RESNIČNO NAVZOČ
Odlomki iz
knjige SVETA MAŠNA DARITEV – pričevanje Cataline, laične misijonarke
Evharističnega Jezusovega Srca – v kateri Catalina pričuje o svojih videnjih
med sveto mašo
DAROVANJE
Trenutek
kasneje se je pričela priprava darov. Blažena Devica pravi:
»Prosi
takole: (ponavljala sem za njo)
»Gospod, vse ti darujem,
kar sem, kar morem, vse to polagam v tvoje roke. Oblikuj ti, o Gospod, to
majhnost in uboštvo, kar sem. Po zasluženju tvojega Sina me spremeni, o
najvzvišenejši Bog. Prosim te za svojo družino, za svoje dobrotnike, za vsakega
posameznika našega apostolata, za vse osebe, ki nas napadajo, za vse tiste, ki
so se priporočili moji ubogi molitvi … Pouči me, kako položiti svoje srce na
njihove poti, da njihova življenjska pot ne bo tako trda in naj občutijo pod
svojimi nogami nežnost Ljubezni …
Tako so molili sveti in jaz želim, da tako molite tudi
vi.«
Tako nas
prosi tudi Jezus, da razprostremo svoje srce na tla, da ne občutijo grobosti
poti, ampak,da jim olajšamo in prevzamemo bolečino vsakega koraka.
…
Iznenada
je začela vstajati v cerkvenih klopeh množica bitij, ki jih prej sploh nisem
videla. Izgledalo je, kot da neposredno iz strani vsakega posameznika, ki je
bil v katedrali, bočno izhajajo druge osebe, ki se spreminjajo v mlada in lepa
bitja. Oblečeni so bili v svetlečo belo obleko (tuniko), izstopili so iz klopi
v srednji predel cerkve in svečano odšli k oltarju.
Naša
Mati pravi:
»Dobro glej, to so angeli varuhi vsakega posameznega
človeka, ki je tukaj navzoč. Sedaj je trenutek, ko angeli varuhi vsakega
vernika prinašajo darove in molitve na oltar Gospodu.«
V tistem
trenutku sem bila popolnoma presenečena in premagana, ker so ta bitja imela
tako lepe obraze, ki so sijali tako prečudovito in skrivnostno, kar se
enostavno ne more opisati, ne predstavljati. Črte obrazov so tako lepo in
čudovito sijale. Bile so mehko-ženske, a
njihova telesna zgradba, njihove roke in njihova telesa, so bila moška. Bose
noge se niso dotikale tal, premikale so se, kot da drsijo, kot da lebdijo nad
zemljo. Ta procesija nebeških bitij je bila zelo lepa in ganljiva. Nekateri med
njimi so imeli v svojih rokah nekaj podobnega zlato-sijočim posodam, iz katerih
je izhajala belo-zlata luč.
Nato
pravi Mati Božja:
»To so angeli varuhi oseb, ki darujejo to sveto mašo z
mnogimi nameni. To so angeli varuhi, ki se zares zavedajo, kaj pomeni to
slavje. To so angeli tistih, ki imajo kaj ponuditi in darovati Gospodu…«
»Darujte v tem trenutku vse, darujte Gospodu vaše skrbi, vaše
bolečine, vaše sanje in vznesenosti, navdušenje, vaše žalosti, vaše veselje in
vaše prošnje. Spomnite se, da ima sveta maša neskončno vrednost – prav zaradi tega bodite velikodušni
v žrtvovanju in darovanju vaših prošenj in namenov.«
Za
prvimi angeli so šli drugi, ki niso ničesar držali v svojih rokah. Stali so
praznih rok.
Blažena
Devica pravi:
»To so angeli varuhi ljudi, ki so resda tukaj, a nikoli ničesar ne
darujejo, pravzaprav si ne prizadevajo, da bi spremljali vsak liturgični
trenutek svete mašne daritve in ničesar ne darujejo na Gospodov oltar.«
Povsem na koncu so šli še drugi angeli, ki so dajali zelo
žalosten vtis. Šli so proti oltarju s sklonjenimi rokami v molitvi in
s pogledom uprtim v tla.«
»To so angeli varuhi ljudi, ki so tukaj, pa kljub temu niso navzoči.
To pomeni: to so tisti, ki niso prišli prostovoljno, ali pa so prišli zaradi
bednega sporazuma ali družbene obveznosti, ne da bi želeli prisostvovati pri
daritvi svete maše. Ti angeli varuhi so žalostni, ker nimajo ničesar, kar bi
prinesli na oltar, razen svojih molitev.«
»Ne žalostite tako svojega angela varuha … Mnogo molite. Molite za
spreobrnenje grešnikov, za mir v svetu, za člane vaših družin, za vaše sosede,
za tiste, ki so se vam priporočili v molitev. Mnogo molite, kličite, vpijte, pa
ne samo zase, temveč tudi za druge – predvsem za sovražnike.
»Spomnite se, da je Gospodu najbolj všeč, če sami sebe ponudite kot
spravno žrtev, da Jezus, ko prihaja v daritvi svete maše iz nebes na zemljo, spreminja
in spremeni vas same s svojimi lastnimi zasluženji. Kako naj ponudimo in
darujemo Očetu samega sebe? Ničevost, uboštvo in grešnost samega sebe? Ko vse
to darujemo združeno z Jezusovim zasluženjem, je to prijetno nebeškemu Očetu.«
Tista
drama, tista procesija je bila prečudovita in nezemeljsko lepa, da bi jo lahko
primerjali s čim drugim. Vsa ta nebeška
bitja so pokleknila pred oltarjem. Nekateri so spustili svoje darove na tla,
drugi so pokleknili tako globoko, da se je njihovo čelo dotaknilo tal.
Ko so
vsi prišli k oltarju, so bili mojim očem nevidni, izpuhteli so iz mojega vida.
…
SVET, SVET, SVET SI TI, GOSPOD…
Ko je
zbrano božje ljudstvo vzkliknilo:
»Svet,
svet, svet,«
je
nenadoma izginilo vse, kar je bilo za duhovniki, ki so darovali sveto mašo.
Z leve
strani nadškofa se je zadaj v višini glave pojavilo na tisoče angelov, majhnih
in velikih, z ogromnimi krili in povsem majhnimi krilci, kot tudi brez njih,
oblečenih v belo obleko, ki je bila podobna belim albam duhovnikov in
ministrantov.
Vsi so
klečali z rokami sklenjenimi k molitvi v svetem spoštovanju in s pripognjenimi
glavami. Slišala se je prečudovita glasba, kot bi številni kori peli z najrazličnejšimi glasovi in skupno z božjim
ljudstvom peli in vzkliknili:
»Svet,
svet, svet …«
SPREMENJENJE
Prišel
je trenutek spremenjenja, čas najčudovitejših čudežev nad čudeži …
Z desne
strani nadškofa, proti ozadju, se je pojavila množica oseb. Bili so oblečeni v
enakih oblekah (tunikah) pastelnih barv: roza, rdečih, zelenih, nebeško modrih,
vijoličnih in rumenih, v zelo različnih mehkih in svetlih barvnih odtenkih.
Njihovi obrazi so prav tako sijali od veselja. Vsi so izgledali enako stari.
Lahko se je videlo (ne morem reči zakaj), da so bili to ljudje različne
starosti, enakih obrazov, brez gub, z nekim blaženim izrazom. Prav tako so vsi
klečali pri odzvanjanju
»Svet,
svet, svet, Gospod …«
Tedaj
pravi naša draga Gospa:
»To so vsi svetniki in blaženi iz nebes; med njimi so tudi duše vaših
družinskih članov, ki se že sedaj veselijo Božje navzočnosti.«
Naenkrat
zagledam Njo, presveto Devico Marijo, neposredno z desne strani nadškofa …
korak dalje, za glavo glavnega mašnika, kjer se je nahajalo nekaj vzdignjenega
nad tlemi, kako kleči na zelo finih in dragocenih tkaninah, ki so kakor prozorne,
a istočasno svetleče, kakor kristalno bistra voda.
Tu je
klečala presveta Devica Marija sklenjenih rok, gledala pazljivo in z globokim
spoštovanjem proti mašniku. Od tam mi je govorila, čisto tiho, neposredno v
moje srce, ne da bi gledala vame:
»Kajne, preseneča te, ker me vidiš za nadškofom? In prav je tako …
Kljub veliki ljubezni, po kateri mi je dodeljen moj Sin, mi ni podelil
dostojanstva in moči, ki jo je dal duhovniku: namreč Njega vsak dan prinašati s
svojimi rokami v ta svet, kot to delajo duhovnikove roke iz dneva v dan. Zato
tako zelo spoštujem in cenim duhovnika in pred čudežem, ki ga Bog dela po njem,
sem na tem mestu enostavno prisiljena pasti na kolena.«
Moj Bog,
koliko dostojanstva, koliko milosti izliva Gospod na duhovnikovo dušo. A o tem
ne razglabljamo, morda se niti sami duhovniki tega ne zavedajo!
Pred
oltarjem se začne pojavljati nekaj senc sive barve, z rokami vzdignjenimi
navzgor.
O teh
pravi presveta Devica:
»To so uboge duše iz vic, ki čakajo na vaše molitve, da bi se spojile in
si olajšale svoje trpljenje. Neutrudno molite zanje. Te uboge duše bodo potem
molile za vas, ampak zase ne morejo ničesar več storiti. Vi ste tisti, ki lahko
pomagate tem ubogim dušam, da se osvobodijo ognja vic, da dospejo do večnega
gledanja Boga, da se v Njem veselijo na veke.«
»Torej
vidiš, da sem ves čas navzoča tukaj, …« je nadaljevala Mati Božja.
»Ljudje romajo in obiskujejo kraje mojih prikazovanj in to je
največkrat v redu in dobro, zaradi mnogih milosti, ki jih prejemajo na teh
krajih. A zagotavljam ti, da na nobenem kraju mojih prikazovanj, v nobenem delu
sveta nisem tako navzoča, kot pri sveti maši. Pri podnožju oltarja, na katerem
se slavi sveta maša, me lahko vedno srečate. Prebivam tudi pri podnožju
tabernaklja in ostajam skupaj z angeli, ker sem preprosto vedno pri Njem in z
Njim.«
Gledati
prelepi obraz Božje Matere – kot tudi vse druge svetleče obraze – v tem
trenutku, ko se poje »SVET«, gledati jih, kako klečijo s sklenjenimi rokami in
v pričakovanju tistega velikega čudeža, ki se obnavlja po vsem svetu in vedno
znova ponavlja, je bilo več, kot biti v samih nebesih.
Ne morem
misliti na to, da so med vami ljudje, ki v tem trenutku niso posebej zbrani,
temveč raztreseni in govorijo …
Z veliko
bolečino v srcu povem to: mnogo več moških kot žensk stoji pri tem dogodku
prekrižanih rok, kot da želijo Gospodu izkazati čast stoje, z ravnodušnim
izrazom.
Blažena
Devica pravi:
»Povej človeštvu, da človek ni nikoli bolj človeški, kot kadar kleči
pred Bogom.«
Mašnik –
škof – izgovarja besede SPREMENJENJA.
Bil je
normalno velik, a naenkrat je začel rasti in je bil obsijan z neko žarko
svetlobo, nadzemeljsko svetlobo, belo-zlato, ki ga je obdala, da je tako močno
žarel v obraz, da njegove obrazne črte niso bile več prepoznavne.
Ko je
vzdignil Hostijo, sem videla njegove roke in na koncu prstov znamenje, iz
katerega je izhajala velika intenzivna luč. To je bil Jezus. To je bil On, ki
je s svojim telesom obdal telo mašnika, kot da je On nežno in s polno ljubezni
obdal in objel nadškofove roke.
V tem
edinem trenutku je začela hostija rasti, postajala je vse večja; v njej se je
pojavil prečudoviti Jezusov obraz, kako gleda svoje ljudstvo.
Instinktivno
sem hotela povesiti svojo glavo, a naša draga Gospa mi je rekla:
»Ne povešaj glave, temveč povzdigni svoj pogled, glej
Njega, glej ga naravnost, ne izmikaj se Njegovemu pogledu in ponavljaj molitev
iz Fatime:
»Gospod, verujem Vate, častim Te, zaupam Vate in Te ljubim! Prosim Te,
dopusti tistim, ki ne verujejo, Te ne častijo, ne zaupajo Vate in Te ne ljubijo.
Odpuščanje in usmiljenje …«
Sedaj mu reci, da ga zelo ljubiš, izkaži svoje spoštovanje Kralju
kraljev.«
Tako sem
govorila. Zdelo se mi je, da Jezus gleda iz ogromne Hostije samo mene. V
notranjosti sem čutila, da Jezus gleda z veliko ljubeznijo vsakega navzočega …
Nato sem
sklonila glavo tako, da sem se s čelom dotaknila tal, kot so to predhodno
naredili vsi angeli in blaženi iz nebes. Morda sem v delčku sekunde razmišljala
o tem, kako je mogoče, da se je Jezus pojavil v telesu duhovnika, ki je maševal
in bil istočasno prav tako viden v veliki Hostiji, ki je pri spuščanju
duhovnikovih rok spet postala majhna kot prej. Po mojem licu so polzele velike
solze. Moj obraz je bil ves solzen in nisem se mogla nehati čuditi.
Nato je nadškof spregovoril besede spremenjena nad vinom in istočasno
je začelo sijati in se svetiti na nebu in v ozadju. Naenkrat ni bilo več zidov,
ne strehe na cerkvi. Vse je bilo mračno, svetila je samo tista sijajna luč na
oltarju.
Naenkrat sem zagledala zgoraj Jezusa – razpetega, in Njegova glava mu
je padla na prsi. Prečna kraka križa sta držala velike in močne roke. Iz
sredine te žarke luči je zletela lučka, kot neka kresnica ali zelo majhen
sijajen golobček. Letel je po celi cerkveni ladji in se naposled spustil na
levo ramo gospoda nadškofa, ki je še vedno predstavljal Jezusa, ker sem mogla
jasno videti in razlikovati njegove
dolge lase in njegove svetleče rane, njegovo veliko telo, a njegovega obraza
nisem videla.
Zgoraj, razpeti Jezus; Njegov obraz se je nagnil k desnemu
ramenu in vse, kar je bilo razpoznavno od njegovega obraza in njegovih rok, je
bilo iznakaženo, prebito in polno ran. Na desni strani se je odprla rana na
njegovih prsih, a kri je v valovih brizgala na levo stran, a na desno stran je
tekla – slutim - voda; bila je prozorna in čista, zdelo se je, da je to reka
neke nadnaravne svetlobe, ki teče na desno in na levo na navzoče vernike.
Začudilo me je, koliko je bilo krvi, ki je tekla preko keliha in zbala sem se,
da se bo kelih prenapolnil in bo kri tekla preko samega oltarja, kjer bo ostal
ogromen krvav madež, a niti ena kaplja ni kanila!
V tem
trenutku pravi Sveta Devica:
»To je čudež nad čudeži. Že večkrat sem ti rekla, da za Gospoda ni
časa, ne prostora v tem trenutku spremenjenja, vsa skupnost vernikov in somaševalcev
se prestavi v podnožje Kalvarije, točno v trenutku križanja Jezusa
Kristusa.«
Si lahko
kdo to predstavlja? Naše oči ne morejo ničesar videti niti opaziti, čeprav
smo vsi tam v trenutku, ko ga razpenjajo na križ. On prosi Očeta
odpuščanja, ne samo za tiste, ki ga ubijajo in mučijo, ampak prosi za
odpuščanje za vsak naš posamezni greh:
»Oče, odpusti jim, saj ne vedo, kaj delajo!«
Od tega
dne prosim vse ljudi in vseeno mi je, če me imajo za noro, da naj POKLEKNEJO -
PADEJO NA KOLENA, da naj z vsem svojim srcem in vsemi svojimi občutki, doživijo
ta privilegij, ki nam ga Gospod podarja v svoji dobroti.
OČE NAŠ
Ko smo
začeli moliti Očenaš, mi je sam Gospod, prvič v času te mašne daritve, rekel:
»Dobro poslušaj! Jaz hočem, da moliš z največjo iskrenostjo in
sodelovanjem, ki si ga sposobna, da se prav v tem trenutku spomniš oseb ali
ljudi, ki so ti v življenju prizadejali največ bolečin, trpljenja in hudega, da
jih v tem trenutku objameš in pritisneš na svoje srce in moliš globoko v
srcu s sledečimi besedami:
»V Jezusovem Imenu ti odpuščam in ti želim mir.
V Jezusovem Imenu te prosim za odpuščanje in želim si tvoj mir.«
Če ta oseba zasluži mir, ga bo tudi prejela in bo na ta način tudi
blagrovana. Če se pa ta oseba ni sposobna odpreti za mir in ga spustiti v svoje
srce, se bo ta mir vrnil v tvoje srce. Ampak ne želim, da zadobiš mir in ga
daš drugim osebam, v kolikor nisi najprej pripravljena odpustiti in ta mir
najprej občutiti in imeti v svojem srcu.«
»Pazite na to, kaj delate«, je nadaljeval Gospod.
»Vedno znova govorite v Očenašu: Odpusti nam naše dolge, kakor tudi
mi odpuščamo svojim dolžnikom. Če ste pripravljeni samo odpustiti, ne pa
tudi pozabiti, kar mnogi vedno naglašajo, potem tudi Bogu postavljate pogoje za
odpuščanje. Vi pravite: Odpusti mi, prosim, samo toliko, kolikor sem sam
pripravljen odpustiti, ne več, ne manj.«
Ne morem
prav pojasniti svoje bolečine in kesanja, ki me je obšlo, ko sem naenkrat
spoznala, kako zelo lahko ranimo Gospoda in kako sami sebi škodujemo in sebe
prizadenemo z užaljenostjo, z ljubosumnostjo, s sovraštvom in z drugimi
groznimi načini vedenja, ki največkrat nastanejo zaradi kompleksa manjvrednosti
in preobčutljivosti. Jaz sem odpustila, iz vsega srca sem odpustila. Prosila
sem odpuščanja za vse, ki so me kdajkoli žalili, da bi pridobila Gospodov mir
in ga občutila v globini svoje notranjosti.
Mašnik
reče:
»… Podari nam mir in edinost … in potem: Gospodov mir naj
bo z vami vsemi …«
Nenadoma sem videla, da je med nekaterimi ljudmi, ki so se objeli (ne
pri vseh), zasijala zelo močna luč. Takoj sem vedela: to je bil Jezus. In že se
je naslonil na osebo ob meni, da bi jo objela. Tako sem prav zares občutila v
tej nadnaravni luči objem samega Gospoda. On sam je bil, ki me je objel, da
bi mi podaril svoj mir, kajti v tem trenutku sem bila naenkrat sposobna
odpustiti in odstraniti iz svojega srca vso bolečino in zadržanost do drugih
ljudi. Tako močno si Jezus želi skupaj z nami podariti ta trenutek veselja, nas
objeti, nam zaželeti in zapustiti svoj mir.
Nato je
prišel trenutek obhajanja vseh somaševalcev. Zapazila sem navzočnost
vseh duhovnikov na nadškofovem mestu. Ko je on prejel sveto obhajilo, je presveta
Devica rekla:
»To je pravi trenutek za glavnega mašnika in duhovnike, ki ga
spremljajo. Torej ponavljaj za menoj:
»Gospod, blagoslovi jih, posveti jih, pomagaj jim, naj
ostanejo čisti, ljubi jih, zašiti jih, ohrani jih v svoji ljubezni…«
Pri tem mislite na duhovnike celega sveta, molite za vse
Bogu posvečene osebe in redovnike…«
Ljubljeni
bratje, to je pravi trenutek, ko moramo moliti za vas, ker ste vi Cerkev, kot
smo Cerkev prav tako tudi mi, laiki. Mnogokrat mi laiki veliko zahtevamo od
duhovnikov, nismo pa sposobni zanje moliti, jih razumeti, da so tudi oni samo
ljudje.
Razumeti
in ceniti njihovo osamljenost, njihov biti sam – zapuščen, s čimer se duhovnik
tolikokrat srečuje. Moramo pač razumeti, da so duhovniki ljudje kot mi, ki
predvsem potrebujejo polno razumevanja, pa tudi pravih odnosov in
spoštljivosti, posebno ker posvetijo vse svoje življenje za nas, za vsakega
posameznika, kot Jezus. Oni so se mu zares popolnoma darovali.
Gospod želi, da ljudstvo – čreda, ki jo je Bog zaupal
določenemu duhovniku, prosi za svojega pastirja in tako prispeva k njegovemu
posvečenju. Nekega dne, ko bomo prišli na drugi svet, bomo razumeli čudež,
ki ga je naredil Gospod, ko nam je podaril duhovnike, ki nam pomagajo rešiti
naše duše.
SVETO OBHAJILO
Ljudje
gredo sedaj iz klopi k svetemu obhajilu.
Prišel
je veličastni trenutek srečanja, čas obhajila.
Gospod
mi reče:
»Počakaj trenutek, želim da nekaj opazuješ…«
Notranje
vzpodbujena sem usmerila pogled k osebi, ki je pravkar prejela sveto obhajilo
na jezik iz rok duhovnika.
Ob tem
moram pojasniti, da je bila to oseba iz naše molitvene skupine, ki se
prejšnjega večera ni mogla več spovedati, pa se je zato spovedala zjutraj, pred
sveto mašo.
Ko je
sedaj duhovnik položil Gospodovo telo na njen jezik, je vzplamtel žarek
svetlobe; tej ženi je bela-močno zlata svetloba prežela najprej hrbtenico,
potem pa ramena in glavo.
Tedaj mi
je Gospod rekel:
»Kako uživam, ko objamem neko dušo, ki me prejema s popolnoma čistim
srcem!«
Jezusov
glas je zvenel zelo zadovoljno in srečno.
Bila sem povsem razburjena, vseskozi sem gledala to prijateljico, kako
se vrača na svoje mesto, obkrožena z bleščečo svetlobo, vsa Gospodova.
Pomislila sem na to, kolikokrat zanemarimo ta čudež, ko pristopamo h Gospodovi
mizi z našimi malimi in velikimi grehi, da bi prejeli Jezusa, ko bi to moralo
biti veliko slavje. Večkrat rečemo, da nimamo toliko duhovnikov, da bi se vsak
trenutek lahko spovedovali svojih grehov. Problem pravzaprav ni spovedati se
znova in vsak trenutek, temveč je večji problem, da tako lahko in vedno znova
padamo v greh in ne premagamo skušnjave. Povedati moram tudi to, da se
tolikokrat trudimo najti lepotilni salon in dobrega frizerja, če moramo kam iti
ali smo povabljeni na slavje. Torej se od nas ne terja preveč, da bi si našli
spovednika, ko je to potrebno, da bi nas osvobodil tega blaga grehov in
umazanije duše. Ne smemo biti predrzni in prejeti Jezusa kadarkoli, posebno ne
takrat, ko je naše srce polno grozljive trdote.
Ko sem
krenila, da bi prejela sveto obhajilo, mi je Jezus ponovno rekel:
»Zadnja večerja je bila
trenutek največje pristnosti z mojimi. V tem času ljubezni sem vzpostavil sam
Zakrament, ki je bil v očeh ljudi največja norost in neumnost. Postal sem
namreč jetnik Ljubezni. Vzpostavil sem zakrament Svete Evharistije. Želel sem
ostati pri vas in med vami do konca časov, ker moja ljubezen ni mogla prenesti,
da vi, ki sem vas ljubil bolj kot svoje lastno življenje, ostanete sirote…«
Tedaj
sem prejela hostijo – Gospodovo Telo - in imela je povsem drug okus. To je bila
mešanica krvi in kadila, ki me je vso izpolnila. Občutila sem tako brezmejno
ljubezen, da nisem mogla zadržati solz … Ko sem se vrnila na svoje mesto in
pokleknila, mi je Gospod rekel:
»Dobro
poslušaj…«
Naenkrat
sem mogla v notranjosti razbrati in slišati molitve žene, ki je sedela pred
menoj in se je pravkar obhajala. To, kar je ona govorila, ne da bi odpirala
usta, se je glasilo približno takole:
»Gospod,
spomni se, da je že spet konec meseca, jaz pa nimam denarja, da bi plačala
stanarino, obrok za avto in otrokom šolnino, ti naredi nekaj in mi pomagaj…
Prosim te, pomagaj mi, da moj mož preneha končno toliko piti. Ne morem več prenašati
njegove stalne pijanosti. Prosim te tudi za svojega sina. Še eno leto bo
izgubil, če mu ne pomagaš pri izpitih, ki se mu bližajo v tem tednu… In ne
pozabi moje sosede, ki se mora brezpogojno odseliti, ker je enostavno ne morem
več prenašati … itd. itd.«
Naenkrat reče nadškof »Molimo!« in zbrana skupnost vstane k zaključni
molitvi. Jezus mi reče z žalostnim glasom:
»Ali si videla in opazila? Niti enkrat samkrat mi ni ta žena rekla, da me ljubi, niti enkrat se mi ni zahvalila, da sem se s svojim božanstvom spustil iz nebes kot dar ljudem, ubogemu človeštvu, prav tako njej, da bi ljudi pritegnil k sebi. Niti enkrat samkrat ni rekla.«Hvala, Gospod! To so bile samo dolge litanije prošenj… In tako se največkrat obnašajo vsi, ki prihajajo sem, da bi me prejeli.«
»Ali si videla in opazila? Niti enkrat samkrat mi ni ta žena rekla, da me ljubi, niti enkrat se mi ni zahvalila, da sem se s svojim božanstvom spustil iz nebes kot dar ljudem, ubogemu človeštvu, prav tako njej, da bi ljudi pritegnil k sebi. Niti enkrat samkrat ni rekla.«Hvala, Gospod! To so bile samo dolge litanije prošenj… In tako se največkrat obnašajo vsi, ki prihajajo sem, da bi me prejeli.«
»Jaz sem umrl iz ljubezni do vas, jaz sem vstal prav tako iz ljubezni
in od tedaj iz ljubezni čakam vsakega posameznika… ampak vi sploh ne opažate,
kako hrepenim in sem žejen vaše ljubezni. Spomni se, jaz sem »Berač Ljubezni«,
v tem vzvišenem, tako pomembnem času za dušo.«
Ali
sploh razumete, da On, ki je sama Ljubezen, hrepeni po naši ljubezni, moli in
prosi, a mi mu je ne želimo dati? Pravzaprav je to še hujše, da si prizadevamo
izogniti se srečanju z najvišjo Ljubeznijo, z edino Ljubeznijo, ki se daruje v
trajni daritvi.
BLAGOSLOV
Ko je
nadškof podelil zaključni blagoslov, mi je presveta Devica ponovno rekla:
»Opazuj, pazi in glej, kaj delaš… Vi enostavno
mahate roko, namesto, da bi se
prekrižali. Vedno misli na to, da bi ta blagoslov, ki ga prejemaš po posvečenih
duhovnikovih rokah, bil lahko zadnji. Ne veš, ali boš umrla ali ne, ko prideš
ven iz te cerkve. Prav tako ne veš, ali boš imela še enkrat priložnost, da ti
kakšen drug duhovnik podeli svoj blagoslov. Te posvečene roke ti dajejo blagoslov
v imenu presvete Trojice – zaradi tega je več kot prav, da to znamenje križa
narediš s spoštovanjem in pobožnostjo, kot da je to poslednjič v tvojem
življenju.«
NEDOUMLJIVO BOGASTVO SVETE MAŠE
Koliko
dobrin izgubljamo s tem, da vsega tega preprosto ne želimo razumeti, niti
sodelovati vsak dan pri sveti maši! Zakaj se malo ne potrudimo, da bi dan
začeli pol ure prej, vstali pol ure prej, bili vsak dan prisotni pri sveti
mašni žrtvi in s tem prejeli ves blagoslov in vse milosti, ki jih Gospod želi izliti
na nas?
Zavedam
se, da vsi ne morejo biti vsak dan pri sveti maši, zaradi svojih običajnih
obveznosti, a morda bi se je bilo mogoče udeležiti vsaj dvakrat, trikrat
tedensko, ali ne? Še bolj zaradi tega, ker je veliko ljudi, ki se izognejo
nedeljski maši z nekakšnimi izrabljenimi izgovori, da imajo doma majhnega
otroka, ali dva, ali deset otrok, in da zaradi tega ne morejo priti k sveti
maši. Kako pa se odločajo, ko gre za neko drugo važno obveznost – povabilo na
kosilo, obiskati neko predstavo v kinu - in druge tako »važne stvari«? Tedaj
preprosto vzamejo otroke s seboj, ali pa se izmenjavajo, mož gre k sveti maši,
žena gre pa kasneje. Prosim vas, izpolnite svojo obveznost do svojega Gospoda
Boga in Stvarnika!
Imamo
čas za učenje, študij in delo. Imamo čas za igro, počitek, šport, gledanje
televizije, sprehajanje s psom, branje časopisov in revij, nimamo pa časa iti k
sveti maši – niti enkrat tedensko.
Jezus me
je zaprosil na koncu svete maše, da še nekaj minut ostanem z njim. Rekel mi
je:
»Ne hitite in ne tecite takoj iz cerkve po končani sveti
maši. Ostanite še trenutek – nekaj minut v moji družbi, uživajte mojo
navzočnost, omogočite mi veselje, da ste z menoj…«
V svoji
mladosti sem od nekoga slišala, da po svetem obhajilu Gospod ostane v nas pet
ali deset minut. Tako sem Gospoda v tem trenutku vprašala:
»Gospod, ali je to resnično tako? Kako dolgo pa ostaneš
Ti v nas po svetem obhajilu?«
Mislim
da se je Gospod moral smejati zaradi moje neumnosti in tega neumnega vprašanja,
ker mi je rekel sledeče:
»Ostanem toliko časa, kolikor me želiš imeti. Tudi čez
dan, ko mi nakloniš samo nekoliko besed, v času tvojih vsakdanjih opravil, te
vedno poslušam. Jaz sem vedno z vami. Vi ste tisti, ki me zapuščate in puščate
samega…. Maša se je zaključila, odhajate iz cerkve in to je že konec vaše
krščanske drže do življenja in odločitev, to je konec povezave Jezusom. Izpolnili ste nedeljsko obveznost in
s tem je narejeno vse; sploh ne mislite na to, da bi me razveselili, da bi z
vami podelil družinsko življenje, vsaj ta dan – GOSPODOV DAN.«
»Hočem rešiti svoje človeštvo, ker je bil čas, v katerem sem vam odprl
vrata nebes, prepoln neizmerne, nedoumljive bolečine… Misli na to, da nobena
mati do danes ni hranila svojega otroka s svojim lastnim telesom, a jaz sem šel
do tako ekstremne ljubezni, da bi vam omogočil sodelovati po mojih
zasluženjih.«
»Sveta mašna daritev, to sem jaz sam. V njej sem podaljšal svoje
življenje in daritev križa med vami. Kaj sploh še imate poleg zaslug mojega
življenja in moje krvi, s čimer bi stopili pred mojega Očeta? Ničesar, le bedo
in greh…«
»Vi bi morali pravzaprav v krepostih preseči angele in nadangele,
kajti oni niso tako blaženi kot vi, da bi me mogli prejemati in uživati kot
hrano. Oni pijejo samo kapljico iz izvora Žive vode, vi pa ste dobili milost:
prejemati Mene samega. Vi imate cel ocean Žive vode, da bi pili iz njega…«
Druga
stvar, ki mi jo je Gospod rekel, je bila sledeča:
»Govoril
mi je o osebah, katerim je prejemanje Njega in srečanje z njim preprosto
postala navada in vsakdanjost. Govoril je o tistih, ki so izgubili vsak občutek
doživljanja in občudovanja tega srečanja z Njim. Ta »navajenost« – to
vsakodnevno izkustvo, mnoge ljudi naredi tako mlačne in tako ravnodušne,
da jim preprosto ne pride na misel nič novega, kar bi rekli Jezusu, ko ga
prejmejo v svetem obhajilu. Govoril mi je, o ravno nemajhnem številu posvečenih
duš, ki so izgubile navdušenje, darovati se Gospodu v Ljubezni, ki so iz
svojega duhovnega poklica naredile samo neko službo in poklic - kot vsako drugo
dejavnost, - ki se ji predajo samo toliko, kolikor je to nujno! Pravzaprav
izpolnjujejo svojo dolžnost poklicanosti brez občutkov za to nadnaravno
dogajanje.
Potem mi
je Gospod govoril o sadovih, ki nam bi jih moralo prinesti vsako
obhajilo. Obstajajo namreč ljudje, ki vsak dan prejemajo Gospoda, pa se kljub
temu v njihovem življenju nič ne spremeni. So ljudje, ki mnogo ur prebijejo v
molitvi in delajo dobra dela itd., a se v njihovem življenju nič ne spremeni.
Tako življenje, ki se ne spreminja, v katerem ni nobenih sprememb, ne prinaša
nikakršnih sadov za Gospoda. Milosti, ki smo jih prejeli v Evharistiji, nas
morajo spreobrniti, a v odnosu do naših krščanskih bratov in sester v Gospodu,
prinesti sad krščanske ljubezni in usmiljenja do bližnjega.
Mi laiki
igramo važno vlogo znotraj naše Cerkve. Nimamo pravice odkloniti poslanstva,
ki nam ga je dal Gospod kot krščenim, namreč oznanjati in širiti »Veselo
sporočilo«. Nimamo pravice, sprejeti vsa ta spoznanja, ne da bi jih
posredovali svetu. Nimamo pravice pustiti naše brate umirati od lakote, glede
na to, da imamo dovolj kruha v naših rokah. Ne smemo opazovati, kako se ruši
naša Cerkev, a mi udobno sedimo v naših župnijah, v naših hišah, ker mi smo
tako veliko prejeli od našega Gospoda in vedno znova prejemamo: Njegovo Besedo,
nagovore, duhovnikov, romanja, Božje Usmiljenje v zakramentu sprave- spovedi,
čudežno združitev v sredstvu Življenja in hrane svete Hostije, predavanja od
tega ali onega duhovnika in oznanjevalca. Z drugimi besedami: Sprejemamo tako
veliko, a nismo tako pogumni, da bi izstopili iz svoje lagodnosti, šli obiskat
zapornike ali tiste v poboljševalnih domovih, se pogovarjali z najbolj ubogimi
med ubogimi, da bi jim rekli, naj se ne vdajo, da so kot katoliki prišli na
svet, da jih naša oziroma njihova Cerkev potrebuje takšne, kot so zdaj v svojem
trpljenju in nevšečnostih. Da to njihovo trpljenje in nevšečnosti odkupuje
druge, kajti ob tej žrtvi, tem težkem času bodo zaslužili »Večno življenje«.
Nismo
sposobni iti k umirajočim bolnikom v bolnice in ob njih moliti rožni venec
Božjega usmiljenja, in pomagati s svojo molitvijo v tem težkem trenutku borbe
med Dobrim in Zlim, jih osvoboditi zvijačnosti in skušnjav demonov. Vsak
umirajoči se boji; a če ga držimo za roko, mu govorimo o neizmerni Božji
ljubezni, o krasoti, ki ga čaka v nebesih z Jezusom in Marijo, o skupnosti z
njegovimi rajnimi, umirajočega to tolaži in mu daje moč.
Čas, v
katerem sedaj živimo, ne dopušča več, da s polovičarstvom zapravimo in izgubimo
misli in moči. Bog ne prenese mlačnosti. Biti moramo podaljšane roke
naših duhovnikov, iti tja, kamor oni ne morejo priti, da bi mi opravili naloge,
ki jih oni ne morejo več uresničiti, da bi se mogli popolnoma osredotočiti na
svoja pooblastila podeljevanja zakramentov. Da bi to mogli delati in
uresničiti, je potrebno prejemati Jezusa, ga sprejeti, z Njim živeti in se z
njim hraniti.
Bojmo se
biti sproščeni z Njim ali se preveč obvezati, a ko Gospod pravi: »Najprej išči
Božje kraljestvo, vse ostalo ti bo navrženo« (Mt ,33; Lk 12,32) to pomeni
popolnoma se prepustiti in se predati temu. To pomeni:
»Božje kraljestvo se mora iskati z vsemi sredstvi in … potem odpreti
roke, da bi vse drugo poleg tega dobili kot dar. On je gospodar, on je
poglavar, ki najbolje plačuje, edini, ki točno ve tudi za tvoje najmanjše
potrebe in zanje skrbi!«
Dragi
bratje, sestre v Gospodu! Zahvaljujem se vam, ker ste dopustili, da sem mogla
izpolniti poslanstvo, ki mi je zaupano.
Ko boš
naslednjič prisostvoval pri sveti maši, jo doživljaj in živi z njo. Vem, da bo
Gospod tudi pri tebi izpolnil svojo obljubo, kakor je rekel: Nikoli več ne bo
navzočnost pri mašni daritvi taka, kot je bila prej... In ko ga prejmeš, ga
ljubi…! Doživi nežnost in blagost, ki se občuti, ko se spočiješ v rani
njegovega Srca, ki je odprto tudi zate in od koder tudi za tebe tečejo reke »Žive
vode«…, da ne bi zanemarili dar njegove Cerkve, njegove matere, ki jo je tudi
nam dal za Mater; da bi tudi tebi odprl vrata hiše njegovega Očeta, in … da bi
te usposobil izkusiti njegovo usmiljeno ljubezen in po tem pričevanju o daritvi
svete maše, da se tudi ti vedno znova poskušaš vračati in odgovarjati Njemu s
svojo majhno ljubeznijo.
Bog naj
te blagoslovi na ta praznik Gospodovega vstajenja.
Tvoja
sestra v našem živem Gospodu Jezusu Kristusu
Catalina
Laična
misijonarka
Evharističnega
Jezusovega Srca
Knjga:
Ni komentarjev:
Objavite komentar