20 Kmalu zatem sem zbolela. Draga mati prednica me je z dvema
drugima sestrama poslala na počitnice v Skolimów, nedaleč od Varšave. V tem
času sem vprašala Gospoda Jezusa, za koga moram moliti. Odgovoril mi je, da mi
bo naslednjo noč razodel, za koga naj molim. Vice.
Zagledala sem angela varuha, ki mi je naročil, naj mu sledim. Nenadoma sem
se znašla na zameglenem kraju, polnem ognja, v njem pa [je bila] množica trpečih
duš.
Te duše zelo goreče molijo, a zase zaman, samo mi jim moremo pomagati.
Plameni, ki so jih žgali, se me niso dotaknili. Moj angel varuh me niti za
trenutek ni zapustil. Te duše sem vprašala, v čem je njihovo največje
trpljenje. Vice.
Soglasno so mi odgovorile, da je njihovo največje trpljenje hrepenenje po
Bogu. Videla sem božjo Mater, ki je obiskovala duše v vicah. Duše
naslavljajo Marijo z »Morska zvezda«. Ona jim prinaša olajšanje. Vice
Želela sem se z njimi pogovoriti še več, a angel varuh mi je dal znamenje za
odhod. Za vrati te ječe, polne trpljenja, [sem zaslišala notranji glas], ki je
rekel: Moje usmiljenje tega noče, a pravičnost to zahteva. Od takrat sem s
trpečimi dušami v vicah tesno povezana.
58 + Neko noč je prišla k meni ena od naših sester, ki je umrla pred
dvema mesecema. Bila je v prvem koru. Zagledala sem jo v strašnem stanju, vso v
plamenih, z bolestno spačenim obrazom. To je trajalo kratek čas in je
izginila. Vice.
Presunil me je strah, ker nisem vedela, ali trpi v vicah ali v peklu. Kljub
temu sem podvojila svoje molitve zanjo. Naslednjo noč je ponovno prišla, a
zagledala sem jo v še bolj žalostnem stanju, v hujšem ognju, na njenem obrazu se
je odražal obup. Zelo sem se začudila, da sem jo po molitvah, ki sem jih zanjo
darovala, zagledala v tako strašnem stanju. Vice.
Vprašala sem jo: »Ti moje molitve niso nič pomagale?« Odgovorila mi je, da
ji moja molitev ni nič pomagala in da ji tudi ne bo. Vprašala sem jo: »Ti tudi
molitve, ki jih je zate darovala vsa skupnost, niso nič pomagale?« Odgovorila
mi je, da ne. Te molitve so pomagale drugim dušam.
Dejala sem ji: »Če vam moje molitve nič ne pomagajo, potem, prosim, ne
prihajajte več.« Takoj je izginila. A nisem prenehala moliti. Čez nekaj časa je
spet prišla ponoči k meni, vendar že v drugačnem stanju.
Vice.
Ni bila več v plamenih kakor prej in njen obraz je žarel, oči so ji sijale od
veselja. Povedala mi je, da imam resnično ljubezen do bližnjega, da so moje
molitve pomagale mnogim dušam. Spodbujala me je, naj ne preneham moliti za
trpeče duše v vicah; ona ne bo več dolgo v vicah. Božje sodbe so res
nenavadne. Vice.
412 Okrog poldneva sem za trenutek stopila v kapelo in spet je v
mojem srcu utripala moč milosti. Medtem ko sem bila potopljena v zbranost, je
satan zgrabil cvetlični lonček in ga besno, z vso močjo vrgel na tla. Videla sem
vso njegovo zagrizenost in ljubosumje. Vice.
V kapeli ni bilo nikogar, zato sem vstala od molitve, pobrala črepinje,
presadila rožo ter jo hotela hitro postaviti na svoje mesto, preden kdo pride v
kapelo. To mi ni uspelo, ker so takoj vstopile mati prednica, sestra
zakristanka in še druge sestre.
Mati prednica se je čudila, kako sem nekaj premikala po oltarju, da je padel
cvetlični lonček. Sestra zakristanka ni skrivala svojega nezadovoljstva, jaz pa
ji nisem poskušala ničesar pojasnjevati ali se opravičevati.
Vice.
Zvečer pa sem bila zelo izčrpana in nisem mogla opravljati molitvene ure.
Poprosila sem mater prednico [za dovoljenje], da bi smela prej iti k počitku.
Takoj sem zaspala. Vendar se je satan okrog enajste ure zaletel v mojo posteljo.
Takoj sem se zbudila in sem začela mirno moliti k svojemu angelu varuhu.
Tedaj sem zagledala duše, ki trpijo v vicah. Njihove podobe so bile kot
sence, a med njimi sem videla veliko satanov. Eden izmed njih si je prizadeval,
da bi me napadel. V podobi mačke je skočil na moje ležišče in mi legel na noge.
Bil je težak kakor več pudov [1 pud = 16,38 kg]. Vice.
Ves ta čas sem molila rožni venec. Proti jutru so podobe izginile in lahko
sem zaspala. Ko sem zjutraj prišla v kapelo, sem zaslišala glas v svoji duši:
Z menoj si združena, ne boj se ničesar. Vedi pa, moj otrok,
da te satan sovraži. Čeprav sovraži vsakega človeka, posebej gori v sovraštvu do
tebe, ker si njegovi oblasti iztrgala veliko duš.
Vice.
1185 9. 7. 1937. Zvečer je prišla k meni ena od pokojnih sester in
me prosila za en dan posta in da bi zanjo darovala vse vaje tega dneva.
Odgovorila sem, da prav.
1186 Drugi dan, takoj zjutraj, sem vse naredila po namenu za to
sestro. Pri sveti maši sem za trenutek doživljala njene muke, v duši sem
občutila tako veliko lakoto po Bogu, da se mi je dozdevalo, da umiram od
hrepenenja po združitvi z njim. To ni trajalo dolgo, toda spoznala sem,
kakšno je hrepenenje duš v vicah.
1226 Osmi dan(devetdnevnice Božjega usmiljenja) Danes mi privedi
duše, ki so v ječi vic, in jih potopi v globine mojega usmiljenja; naj potoki
moje krvi pogasijo njihov ogenj. Vse te duše neizmerno ljubim, saj zadoščujejo
moji pravičnosti; ti jim moreš prinesti olajšanje. Zajemi iz zaklada (64) moje
Cerkve vse odpustke in jih daruj zanje. Ko bi poznala njihovo trpljenje, bi
zanje neprestano darovala duhovno miloščino in poravnavala dolgove moji
pravičnosti. Vice.
1556 Ko sem za trenutek stopila v kapelo, mi je Gospod dal spoznati,
da ima med izvoljenimi osebami še posebej izvoljene, ki jih vabi k višji
svetosti, k izjemni združitvi s seboj.
To so serafske duše, od katerih Bog pričakuje, da ga bolj ljubijo kakor
druge; kljub temu, da ene kot druge živijo v samostanu, Bog vendarle želi, da bi
ga nekatere osebe še bolj ljubile kakor druge. Taka oseba razume povabilo, ker
ji ga Bog daje na znotraj spoznati; ostane pa svobodna, da povabilu sledi ali
ne.
Od osebe je odvisno, ali bo zvesta navdihom Svetega Duha ali pa se bo Svetemu
Duhu uprla. Spoznala sem, da je v vicah prostor, kjer bodo duše Bogu plačevale
dolg za to vrsto krivde; to je najtežje trpljenje med vsemi vrstami muk. Vice.
Oseba, ki jo je Bog posebej zaznamoval, (134) za vedno ostane zaznamovana,
tako v nebesih kot v vicah ali v peklu. V nebesih se bo od drugih oseb
odlikovala po večji slavi, jasnosti in globljem spoznanju Boga; v vicah - z
globljo bolečino, ker globlje spoznava Boga in močneje koprni po njem; v peklu
bo bolj trpela kot druge osebe, ker globlje spoznava, koga je izgubila. Ta pečat
izključne božje ljubezni se na njej ne more zabrisati.
1723 (88) Ponoči je prišla k meni duša neke gospodične in mi dala
čutiti svojo navzočnost ter spoznati, da potrebuje mojo molitev. Nekoliko sem
pomolila, vendar se njen duh ni ločil od mene.
Tedaj sem v mislih rekla: če si dobrega duha, me pusti pri miru, jutrišnji
odpustki pa bodo zate. V istem trenutku je duša zapustila mojo sobo; spoznala
sem, da je v vicah.
Videnje vic - Magdalena
Gornik,
Magdaleni so bile po Gospodovem naročilu večkrat pokazane vice, vedno pa na
praznik vernih rajnih, 2. novembra.
Duše je videla kot prosojne postave, in to v treh razdelkih. Ti ste, ki so
bile v prvem oddelku vic, so bile najbližje nebes. Bile so bele in so se že malo
svetile. Roke so imele dvignjene, slišala je, kako so molile. Njihovi globoki in
mili vzdihljaji so razodevali njihovo trpljenje. A njihovo trpljenje je bilo
manjše od trpljenja duš v drugem oddelku.
Duše drugega oddelka so bile le po eni strani bele. Klečale so, bile so
žalostne in so veliko bolj trpele. Duše tretjega, najnižjega oddelka so trpele
najbolj od vseh. Bile so popolnoma rjave, niti moliti jim ni bilo dano.
Magdalena jih je videla, kako so klečale in bridko jokale. Teh duš je bilo
največ.
Tudi Magdalena je v vicah občutila njihovo trpljenje. Trpela je strašno žejo.
Povedala je če, da vse duše v vicah potrpežljivo trpijo in prosijo ljudi za
molitev. Nekoč je rekla Dominiku Janežu »Ko bi vi videli, koliko trpijo duše v
vicah, bi več molili zanje.« Vice.
Magdalena sama je za njihovo rešitev Gospodu darovala svojo molitev, prežeto
s trpljenjem.
Iz Pričevanja međugorske
vidkinje Vicke Ivanković o vicah
Z Jakovom sva bila pri njem doma. Prišla je Marija in rekla: "Zdaj bosta šla z mano, da vidita
nebesa, pekel in vice."
Vice so ravno tako en velik prostor. Samo tam se ljudje ne vidijo. Vidi se
edino tema, siva kot pepel. Osebe se stresajo, udarjajo, razbijajo. Za njih je
potrebno čim več moliti.Potrebni so naših molitev, da se rešijo iz
vic.
|
|
114 (54) + Kako ljubeznive so hvalnice, ki prihajajo iz trpeče duše.
Vsa nebesa občudujejo takšno dušo – posebno, ko se je dotakne Bog. Njemu so
namenjene njene hrepeneče žalostinke. Njena lepota je velika, ker izvira od
Boga. Skozi goščavo življenja stopa, obsijana z božjo ljubeznijo. Zemlje se
dotika le z eno nogo. .
281 Razločno čutim, da se moje poslanstvo s smrtjo ne konča, ampak
šele začenja. O ve duše, ki dvomite, odgrnila vam bom zastor nebes, da bi vas
prepričala o božji dobroti, da ne bi več z nezaupanjem ranile predobrega
Jezusovega Srca. Bog je ljubezen in
usmiljenje.
|
|
|
|
592 V Jezusovem Srcu sem spoznala, da so v samih nebesih še nebesa za
izbrane, kamor nimajo vstopa vse, ampak le izbrane duše. Nepojmljiva sreča, v
katero bo potopljena duša. O moj Bog, veš da tega nikakor ne morem opisati do
najmanjše podrobnosti. (56) Duše so prevzete z njegovim božanstvom, prehajajo od
svetlobe do svetlobe; nespremenljiva svetloba, a nikoli enolična, vedno nova in
nikoli niti malo spremenljiva. O presveta Trojica, daj se duši spoznati. .
594 Nekega večera je prišla k meni ena od umrlih sester, ki je bila
že prej večkrat pri meni. Prvič sem jo videla v zelo trpečem stanju, potem se je
trpljenje postopoma zmanjševalo, ta večer pa je žarela od sreče in mi povedala,
da je že v nebesih. Povedala mi je, da je Bog (58) tej hiši poslal trpljenje
zato, ker se je mati vrhovna prednica predala dvomom in nekako ni hotela prav
verjeti, kar sem povedala o tej osebi. V znamenje, da je ona šele zdaj v
nebesih, bo Gospod Bog blagoslovil to hišo. Potem se mi je približala, me
prisrčno objela in rekla: »Že moram oditi.« Spoznala sem, kako tesno so drugo z
drugim povezana tri obdobja v življenju duš: zemlja, vice, nebesa. .
748 2. novembra [1936]. Zvečer po večernicah sem odšla na
pokopališče. Nekaj časa sem molila; tedaj sem zagledala eno od naših sester, ki
mi je rekla: »V kapeli smo.« Razumela sem, da moram oditi v kapelo in tam
moliti za prejem odpustkov. Naslednji dan sem med sveto mašo videla, kako so se
z oltarja k nebu dvignili trije beli golobi; razumela sem, da niso v nebesa šle
samo te tri duše, ki sem jih videla, ampak mnoge druge, ki sploh niso umrle v
naši ustanovi. O kako dober in usmiljen je Gospod.
.
990 Ljubezen, ljubezen in še enkrat ljubezen do Boga – nič večjega
ni, ne v nebesih ne na zemlji. Največja veličina je – ljubiti Boga, resnična
veličina je v božji ljubezni, prava modrost je - ljubiti Boga. Vse, kar je
velikega in lepega, je v Bogu; zunaj Boga ni lepote in ne veličine. O
modrijani in veliki misleci tega sveta – spoznajte, da je resnica in veličina v
ljubezni do Boga. O kako zelo se čudim nekaterim ljudem, ki govorijo, da ni
večnosti, in tako sami sebe varajo. .
1184 Iz preteklosti. Zvečer sem zagledala križanega Gospoda Jezusa.
Iz rok, iz nog in iz strani je tekla najsvetejša kri. Čez nekaj časa mi je Jezus
rekel: Vse to je za zveličanje duš. Premisli, moja hči, kaj
delaš za njihovo odrešenje.
Odgovorila sem: »Jezus, ko gledam na tvoje trpljenje, jaz pravzaprav nič ne
delam za rešitev duš.« - In Gospod mi je povedal: Vedi, moja
hči, da tvoje vsakdanje tiho mučeništvo v popolni predanosti moji volji veliko
duš vodi v nebesa. Ko se ti zdi, da trpljenje presega tvoje moči, poglej v moje
rane (51) in dvignila se boš nad zaničevanje in sodbe ljudi. Premišljevanje
mojega trpljenja ti bo pomagalo, da se dvigneš nad vse. Spoznala sem
veliko reči, ki jih prej nisem mogla razumeti.
1592 (2) 10. 2. 1938. Med meditacijo mi je Gospod dal spoznati
veselje nebes in svetnikov, ki se veselijo našega prihoda. Boga ljubijo kot
edini predmet svoje ljubezni, a tudi nas nežno in prisrčno ljubijo. Na vse se
zliva to veselje z božjega obličja, ker gledamo Boga iz obličja v obličje. To
obličje je tako milo, da duša pada v nov zanos.
1604 Ko sem med češčenjem večkrat zmolila Sveti Bog, me je objela
živa božja navzočnost in v duhu sem bila pritegnjena pred božje veličastvo.
Videla sem, kako angeli in svetniki častijo Gospoda. Božja
slava je tako velika, da je ne upam opisati, ker tega ne zmorem, poleg tega pa
bi ljudje mislili, da je to, kar bi zapisala, vse. (8)
- Sveti Pavel, zdaj te razumem, zakaj nisi hotel opisati nebes;
- rekel si samo to, da oko ni videlo in uho ni slišalo
niti človeško srce doumelo, kar je Bog pripravil tistim, ki ga
ljubijo. Tako se vse, kar je izšlo od Boga, tudi k njemu vrača in mu
daje popolno hvalo. Toda zdaj, ko sem se ozrla na svoje poveličevanje Boga - o
kako je ubogo! Je le borna kapljica v primeri s to popolno nebeško slavo. O kako
si dober, Bog, da sprejemaš tudi moje poveličevanje in ljubeznivo k meni obračaš
svoje obličje ter mi daješ razumeti, da ti je naša molitev prijetna. Nebesa
- .1677 Ko se mi je nekoč vzbudil dvom, malo pred svetim obhajilom, (56)
se je hipoma spet pojavil seraf z Gospodom Jezusom. Vprašala sem Gospoda Jezusa,
a ker od njega nisem dobila odgovora, sem vprašala še serafa: »Ali me ne bi
spovedal?« - Odgovoril mi je: »Noben duh v nebesih nima te oblasti.« V tem
trenutku je sveta hostija že bila na mojih ustnicah.
1684 + Pogosto se družim z dušami umirajočih, za katere moledujem
božjega usmiljenja. O kako velika je božja dobrota, večja kot mi lahko spoznamo.
So trenutki in skrivnosti božjega usmiljenja, nad katerimi strmijo nebesa. Naše
sodbe o dušah naj umolknejo, ker je z njimi prečudovito božje usmiljenje.
1722 Zaslišala sem besede: Ko bi ne zadrževala mojih rok, bi na
zemljo poslal veliko kazni; moja hči, tvoj pogled razorožuje mojo jezo. Čeprav
tvoja usta molčijo, me tako močno kličeš, da se zganejo vsa nebesa. Ne morem se
umakniti pred tvojo prošnjo, ker me ne iščeš zunaj sebe, marveč v svojem
srcu.
1745 + Neskončna božja dobrota nam pošlje svojega edinorojenega Sina.
O, Bog, ti človeka po padcu nisi uničil, ampak si mu v svojem usmiljenju
odpustil, po božje odpustil, to pomeni, da mu nisi le odpustil krivde, ampak si
ga obdaroval z vsakršnimi milostmi.
Usmiljenje te je nagnilo, da si sam blagovolil priti k nam in si nas dvignil
iz naše bede. Bog se spusti na zemljo, Gospod nad gospodi, Nesmrtni se poniža. A
kam se spustiš, Gospod, ali v Salomonovo svetišče? Ali naročaš zgraditi sebi nov
hram, kamor nameravaš priti?
O Gospod, kakšen hram ti bomo pripravili, (105) kajti vsa zemlja je tvoje
podnožje. Sam si pripraviš hram - sveto Devico. Njena brezmadežna notranjost je
tvoje bivališče in zgodi se nepojmljivi čudež tvojega usmiljenja, o Gospod.
Beseda je postala človek – Bog prebiva med nami, božja Beseda – učlovečeno
usmiljenje.
Po svojem ponižanju si nas povzdignil do svojega božanstva; to je obilnost
tvoje ljubezni, to so globine tvojega usmiljenja. Nebesa se čudijo temu obilju
tvoje ljubezni. Zdaj se nihče ne boji tebi se približati. Ti si Bog usmiljenja,
bedi izkazuješ usmiljenje. Naš Bog si, mi tvoje ljudstvo. Naš Oče si, mi pa
tvoji otroci po milosti; naj bo slavljeno tvoje usmiljenje, ker si blagovolil
priti k nam.
1787 Ko sem se srečala z Gospodom, sem mu rekla: (135) »Varaš me,
Jezus, kažeš mi odprta vrata nebes in me spet puščaš na zemlji.« - Gospod pa mi
je rekel: Ko boš v nebesih zagledala svoje sedanje dneve, se
boš razveselila in hotela bi jih videti kar največ. Ne čudim se ti, moja hči, da
zdaj tega ne moreš razumeti, kajti tvoje srce je prepolno bolečine in hrepenenja
po meni. Ugaja mi tvoja budnost, naj ti zadošča moja beseda – ne več
dolgo. Nebesa.
Videnje nebes - Magdalena
Gornik,
Magdaleni je bilo pogosto dano videti nebesa. Kot smo omenili že v
življenjepisu, jo je nebeška Mati kmalu po začetku zamaknjenj peljala v nebesa
in ji tam pokazala mesto, ki je bilo pripravljeno zanjo. S tem ji je bila
razodeta življenjska pot, polna trpljenja in odgovornosti za poslanstvo, ki ji
ga je namenil Gospod.
Ko se je Magdalena zamaknila, ni kar takoj videla nebes. Najprej je bila
postavljena na razpotje, kjer se je morala odločiti, ali sprejme trpljenje ali
ne. Ko je sprejela kriz in ga tudi nesla po trnjevi poti, je po včasih zelo
hudem duhovnem in telesnem trpljenju prispela do ozkih nebeških vrat. Iz
ponižnosti je padla na kolena in se stela za nevredno, da je lahko bila tam.
Sele na Božje povabilo se je dvignila in vstopila.
Magdalena imenuje nebesa kraj, poln veselja in nebeške sreče, zaradi Boga, ki
tam kraljuje. Večkrat je vzdihovala: »O, neizrečena lepota! O, kaka svetloba! O,
kak veselja poln kraj! Moj Bog!
Kako dober si vendar, da me pustiš v svoje veličastvo. O, ljubezen!« Gospod
in njegova Mati sta bila obdana z angeli in neštetimi svetimi dušami. Nekatere
duše so bile bližje Gospodu, druge so bile malo bolj oddaljene od njega. Toda iz
prsi vsake od njih je sel svetel plamen v Jezusove prsi in iz Jezusovih prsi v
njihove.
Velikost in lepota teh plamenov sta bili po meri zasluzenja vsake od njih.
Veselile so se v Gospodu. Velika je bila njihova lepota. Njihovi pogledi so bili
vedno obrnjeni v Gospoda. Jezus je bil do njih nadvse prijazen in ljubezniv.
Duše so bile nekako prosojne, oblečene v bela oblačila, z vencem na glavah, z
rožami v rokah. Nebesa.
Slavile so Boga. Magdalena se je v nebesih vedno veselila. Mera veselja, ki
ga je uživala v nebesih, se je ravnala po meri trpljenja, ki ga je vsakokrat
pred vstopom v nebesa prestala za Gospoda. Trpljenja tu ni bilo. Čas ji je zelo
hitro mineval. V nebesih je premišljevala o veličini Božje ljubezni.
Vsem tistim, ki menijo, da se za nebesa ne splača truditi in da jim bo tam
dolgčas, veljajo Magdalenine besede: »Nobeden ni v stanju spoznati Gospodove
mogočnosti. Jezusa in Marije se ne boste nikoli nasitili.«
Nebesa.
Pogosto ji je Gospod v nebesih podelil mistično obhajilo. Ko ji je bilo
naročeno, da se mora vrniti na zemljo, so ljudje poslušali njeno slovo: »Srečno.
Daj nam svojo milost Nerada grem od vas, vendar grem, ker je, Gospod, takšna
tvoja volja. O, da bi bili mi vsi tvoji, o Jezus! Odpusti nam, ker ne vemo, kaj
delamo.
Pošlji nam, grešnikom, svojega Svetega Duha. Svetniki božji! Prosite za nas,
da bomo tudi mi enkrat sem prišli in uživali to nebeško svetlobo, ki jo vi že
uživate. Imejte nas vse za svoje brate in sestre in bodite naši priprošnjiki pri
Jezusu Kristusu, čigar mogočnost je brezmejna.
Ljubi kristjani! Zdihujte k Bogu, ki ima do vas še gorečo ljubezen, zdihujte
tudi k Materi Božji, ki vas ravno tako goreče ljubi. Ja, prav je, da vzdihujete
in prosite, zakaj pričel je žalosten čas. Gorje nam vsem, če nas bo Bog udaril s
to strašno šibo, to je, če nam bo vero odvzel.« Nekoč: je Dominiku Janežu rekla:
»Ko bi vi videli, kako lepe so čiste duše, bi vedno o tem pridigali. Tam pojejo
tisto pesem, ki je drugi res ne morejo peti.«
Iz Pričevanja međugorske
vidkinje Vicke Ivanković o nebesih
Z Jakovom sva bila pri njem doma. Prišla je Marija in rekla: "Zdaj bosta šla z mano, da vidita
nebesa, pekel in vice."
Tedaj je Jakov rekel: "Draga Gospa, ti kljub vsemu popelji Vicko; ona ima več
bratov in sester, jaz sem sam", ker je mislil, da bomo odšli in se ne bomo več
vrnili.
Tudi jaz sem v tistem trenutku mislila :"O Bog, koliko dni bomo potrebovali,
koliko ur, ali bomo šli proti nebu ali proti zemlji." In v nekem trenutku je
Marija mene prijela za desno roko in Jakova za levo in naju odvedla.
Strop se je odprl samo tako na široko, da smo se lahko vzdignili skozi. Nismo
uspeli niti treniti z očesom, že smo bili v nebesih; en veliki brezkončni
prostor - svetloba, ki tu na zemlji sploh ne obstaja in videla sva ljudi
oblečene v sive, roza in rumene obleke.
Hodijo, molijo, pojejo, nad njimi krožijo mali angeli. In Marija je rekla:
"Vidita, kako presrečne so osebe, ki se nahajajo tu v nebesih. Tu je radost, ki
se z besedami ne da opisati in tu na zemlji ne obstaja.
|
|
Trem fatimskim pastirčkom: Luciji, Frančišku in Jacinti, ga je nebeška Gospa
pokazala v videnju 13. julija 1917. Poljski redovnici sv. Favstini Kowalski je
obstoj pekla Jezus sam večkrat razodel.
Verska resnica o obstoju pekla je utemeljena v Jezusovem nauku in v nauku
Cerkve. Na kratko je ta nauk povzet v Katekizmu katoliške Cerkve, ki je izšel
leta 1993. Dodan je na koncu naše
knjižice. |
|
|
|
Nauk o peklu nima namena, da bi nas strašil. Cerkev za nikogar ni razglasila,
da je pogubljen, razglasila pa je mnogo blaženih in svetnikov; največ pokojni
papež Janez Pavel II.
Naloga Cerkve je, da odvrača ljudi od zla in jih s pomočjo spreobrnjenja vodi
k svetosti ter tako k večni sreči v nebesih.
Pri tem lahko učinkovito pomaga tudi spoznanje o obstoju pekla in večnega
pogubljenja v njem. Kdor verjame v njegov obstoj, vzame življenje resno in
odgovorno. Samo enkrat živimo! Zato življenja ne smemo zapraviti! Za vsako ceno
moramo priti v nebesa!
- Dejstvo je, da mnogi živijo, kakor da ni Boga in ne posmrtnega življenja.
Zato se ravnajo po geslu: »Uživaj življenje!«
- Zelo koristno bi bilo, ko bi se vprašali: »Kaj pa, če Bog biva, če obstaja
posmrtno življenje, če obstajajo nebesa in če je pekel?
- Kaj je zame bolj varno in preudarno: računati z možnostjo večnega življenja
ali živeti, kakor da ga ni in s tem tvegati, da bom obsojen na večno trpljenje?«
- V tem življenju, ki je zelo kratko, lahko zapravimo srečno
večno življenje, v katerem je milijarda let kakor nič!
Res je, da je Bog neskončno dober in usmiljen. Prav zato nas opozarja, naj
tako živimo, da bomo z njim v prijateljstvu in bomo po smrti prišli k njemu v
nebesa. Če koga ne odvrne od zla Božja ljubezen, naj ga odvrne
vsaj strah pred peklom!
Iz Dnevnika svete Favstine
Kowalske
43 Nekoč sem videla dve sestri na poti v pekel. Neizmerna bolečina je
stiskala mojo dušo in prosila sem Boga zanju, a Jezus mi je rekel:
Pojdi k materi prednici in ji povej, da sta ti dve sestri v
priložnosti smrtnega greha. Naslednje jutro sem to povedala prednici. Ena
sestra je že zelo goreča, druga je še [v] velikem boju.
118 Jezik je majhen organ, a povzroča velike stvari. Sestra, ki ne
zna molčati, nikoli ne bo dosegla svetosti, kar pomeni, da ne bo sveta. Naj se
ne slepi. Kadar božji Duh govori po njej, takrat seveda ne sme molčati.
Da bi slišali božji glas, je treba imeti mir v duši in biti molčeč, vendar ne
turobno, ampak s tihoto v duši, kar pomeni zbranost v Bogu. Mogoče je veliko
govoriti, ne da bi se prekinil molk, in obratno – lahko malo govorimo in vedno
prekinjamo molk. Kako nepopravljivo škodo prinaša nespoštovanje (56) molka.
Veliko krivic prinaša bližnjim, največ pa - lastni duši.
119 Po mojem pojmovanju in izkušnji bi moralo biti pravilo o molčanju
na prvem mestu. Bog se ne razodeva klepetavi osebi, ki veliko brenči kakor trot
v panju, zato pa ne proizvaja medu. Oseba, ki je klepetulja, je v svoji
notranjosti prazna.
Nima niti temeljnih kreposti niti zaupnosti z Bogom. Ni govora o globljem
duhovnem življenju niti o ljubem miru in tihoti, v kateri prebiva Bog. Oseba, ki
ni sama okusila sladkosti notranjega miru, je nemirnega duha in kali mir drugim.
V globinah pekla sem videla veliko duš, ki so tja prišle, ker niso
spoštovale molka. Same so mi to povedale, ko sem jih vprašala, kaj je bil
vzrok njihove pogube. To so bile redovne osebe. O moj Bog, kakšna bolečina, saj
bi bile lahko ne le v nebesih, ampak celo svete.
O usmiljeni Jezus, srh me spreletava ob misli, da bom morala dajati račun o
svojem jeziku. V jeziku je življenje, pa tudi smrt. Z jezikom pogosto tudi
ubijamo. Včasih zagrešimo pravi umor – in imamo to še za majhno stvar? Resnično,
takšne vesti ne razumem.
Poznala sem neko osebo, ki je od druge zvedela, kaj so o njej govorili… Hudo
je zbolela. Prišlo je do velike izgube krvi in veliko solz je prelila. Nastopile
so hude posledice. Tega ni povzročil meč, ampak jezik. O moj molčeči Jezus,
usmili se nas.
741 Danes me je angel vodil v brezna pekla. To je kraj velike kazni.
Njegovo področje je strašno veliko.
Vrste muk, ki sem jih videla, so:
- prva muka, ki spada k peklu, je izguba Boga;
- druga - neprestani očitki vesti;
- tretja - ta usoda se ne bo nikoli spremenila; (160)
- četrta muka – ogenj, ki bo prešinjal dušo, a je ne bo uničil; to je strašna
muka, to je čisto duhovni ogenj razvnet zaradi božje jeze;
- peta muka – stalna tema, strašno zadušljiv vonj; čeprav je tema, se satani
in pogubljene duše med seboj vidijo in vidijo vse zlo drugih in svoje;
- šesta muka - neprestana satanova družba;
- sedma muka - strašen obup, sovraštvo do Boga, zmerjanje, preklinjanje,
bogokletje.
To so muke, ki jih skupaj trpijo vsi pogubljeni, toda muk še ni konec.
Obstajajo še posebne muke za duše, muke čutov: kakor je kakšna duša grešila,
tako je mučena na strašen in nepopisen način.
Tam so grozne podzemeljske jame in brezna mučenja, kjer se eno trpljenje
razlikuje od drugega. Umrla bi ob pogledu na to strašno trpljenje, če bi me
ne podpirala božja vsemogočnost.
Grešnik naj ve, s katerim čutom greši, s tistim bo kaznovan (161) vso
večnost. O tem pišem po božjem naročilu, da bi se nobena oseba ne izgovarjala,
da ni pekla, ali s tem, da tam nihče ni bil in ne ve, kako je tam.
- Jaz, sestra Favstina, sem po božjem naročilu bila v peklenskih breznih, zato
da bi ljudem povedala in pričala, da pekel je.
O tem zdaj ne smem govoriti; imam božje naročilo, naj to zapustim v pisni
obliki. Satani so me zelo sovražili, toda po božjem naročilu so me morali
ubogati.
To, kar sem napisala, je medla senca stvari, ki sem jih videla.
Eno sem opazila: da je tam največ duš, ki niso verjele, da
pekel obstaja. Ko sem prišla k sebi, si nisem mogla opomoči od groze,
kako strašno tam duše trpijo. Prav zato še bolj goreče molim za spreobrnjenje
grešnikov, neprestano nanje kličem božje usmiljenje.
O moj Jezus, raje bi do konca sveta trpela najhujše muke, kot da bi tebe z
najmanjšim grehom žalila.
- 1742 (101) Eden od najlepših duhov ni hotel priznati tvojega
usmiljenja;
v svojem zaslepljenem napuhu je še druge potegnil za seboj. Iz
lepega angela je postal satan in v trenutku je bil iz nebes pahnjen v
pekel.
Iz knjige Prošnje Fatimske
Gospe, Ludvik Ceglar
Lucija piše v tretjem Spominu:
O videnju pekla piše Lucija: “Zdelo se je, da je odsev (svetlobe rok)
prodrl v zemljo in videli smo kakor ognjeno morje.
- Potopljeni v ta ogenj so se hudiči in duše kakor prozorni in črni ali
bronasto rjavi ogorki v požaru premetavali v plamenih, ki so obenem z oblaki
dima švigali iz njih samih, in padali na vse strani, podobno kakor padajo iskre
v velikih požarih, brez teže in ravnovesja, med kriki in vzdihi zaradi bolečin
in obupa, kar nas je navdalo z grozo in trepetom.
- (Ob tem pogledu sem morala zakričati tisti ‘aj!’, ki pravijo, da so ga
slišali.) Hudiči so se razlikovali po groznih in gnusnih oblikah strašnih in
nepoznanih živali, prozornih kot črno oglje v žerjavici!”
V tretjih Spominih je Lucija natančneje zapisala o peklu:
- “Zdelo se je, da je to veliko ognjeno morje pod zemljo. Pogled nanj je
trajal le en hip. Kar povem, ni nič, kar se le da nejasen pojem.
- Zahvaliti se moramo naši nebeški Materi, ki nam je v prvi prikazni
obljubila, da nas bo vzela v nebesa. Če bi tega ne bilo, mislim, da bi od strahu
in groze pomrli.
- Nekatere, celo pobožne osebe, nočejo otrokom praviti o peklu, da bi jih ne
prestrašile.
- Bog pa se ni pomišljal pokazati pekel trem otrokom, eni s sedmimi leti,
čeprav je vedel, da jo bo prevzela taka groza, da bo – skoraj si upam reči – od
strahu oslabela.
- Pogosto je sedla na tla ali kakšno skalo in zamišljena začela govoriti: ‘O
pekel! O pekel! Kako se mi smilijo duše, ki gredo v pekel! In tam živi ljudje
gorijo kakor drva na ognju.’ Kar malo tresla se je, pokleknila, sklenila roke in
molila molitev, ki nas jo je naša Gospa naučila” (SF 89-91).
“Pogled v pekel jo je tako zgrozil, da se ji vse pokore in mrtvičenja niso
zdela nič, samo da bi rešila nekaj duš, da ne bi prišle tja...
Hijacinta je pogosto sedla na tla na kakšen kamen in zamišljena začela
govoriti: ‘Oh, pekel! Oh, pekel! Kako se mi smilijo duše, ki gredo v pekel. Žívi
ljudje gorijo kakor drva na ognju!’
‘Molite, veliko molite in delajte žrtve za grešnike. Veliko duš gre v pekel,
ker se zanje nihče ne žrtvuje in nihče ne moli zanje.’
‘Videli ste pekel, kamor gredo duše ubogih grešnikov. Da jih reši, hoče Bog
vpeljati na svetu pobožnost do mojega brezmadežnega Srca(pet prvih sobot). Če bodo storili to, kar vam bom rekla, se bo
rešilo mnogo duš in bo mir.
Videnje pekla - Magdalena
Gornik,
Gospod je dopustil, da je Magdalena nekajkrat v življenju občutila tudi muke
pekla. V zapisih beremo, da je Magdalena že samo ob besedi pekel vsa trepetala.
Ko ji je nekoč Gospod v zamaknjenju rekel, da gre v pekel, mu je odgovorila, naj
se zgodi njegova volja.
Nenadoma je padla v prepad. Črni peklenski plameni so jo zagrnili kot valovi.
Prostor je bil tako tesen, da ni mogla premakniti nobenega uda. Njeno telo so
mučile bolečine, ki so lahko le v peklu.
V ustih je čutila, kot da bi imela žerjavico, bila je strašno lačna in
žejna.
- Najhuje pa ji je bilo, da je čutila neizmerno pomanjkanje vsake tolažbe.
Slišala je človeške in živalske glasove, ki so preklinjali drug drugega in kleli
tudi Boga.
- Čas ji ni nikamor mineval. Čeprav je bila v peklu le nekaj minut, je
mislila, da je bila notri več let in da ne bo našla na svetu nikogar več, ki bi
ga poznala.
Magdalena pravi peklu kraj večnega trpljenja, kraj večne smrti.
- Duše se v njem nahajajo v stanju obupa in strahu.
- Mučita jih večna lakota in žeja.
- Nikoli več ne bodo uživale Božje svetlobe.
Gospod ji je povedal, da so tu duše, ki v svojem življenju niso izkazovale
ljubezni
Iz Pričevanja međugorske
vidkinje Vicke Ivanković o peklu
Z Jakovom sva bila pri njem doma. Prišla je Marija in rekla: "Zdaj bosta šla z mano, da vidita
nebesa, pekel in vice."
- A pekel. V peklu je na sredini veliki ogenj. Najprej so nama bili pokazani
ljudje v normalnem stanju in kakšni so potem.
- Potem, ko izidejo iz ognja, so kot razne živali, kot da nikoli niso bili
ljudje.
- In čim globlje se pogrezajo v ogenj, vse bolj so proti Bogu.
- Tako, da je Marija rekla, da so osebe, ki se nahajajo v peklu, odšle same s
svojo voljo, ker so to same želele.
- A osebe, ki žive tu na zemlji pa delajo vse proti Božji volji, že tu na
zemlji živijo pekel, potem to samo še nadaljujejo.
Marija pravi, da obstaja veliko ljudi, ki živijo na zemlji in mislijo, ko
se na zemlji umre, se vse konča. Nasprotno, varamo se. Tu na zemlji smo samo
prehodno.
|
|
|
|
|
|
|
Če bi se že prej zavedali, kakšno moč ima molitev, bi molili prej kot smo začeli. Imamo svobodno voljo. MOlitev pa je pogovor z Bogom in ko molimo in razmišljamo on njem in njegovih skrivnostih, vzpostavimo stik z njim. Ko imamo z nji odnos ga lahko prosimo karkoli kar je dobro za nas in v njegovih očeh. Ničesar nam ne bo odrekel.
OdgovoriIzbriši